mandag den 6. april 2015

Livet begynder nu, skal du med?!

Dagen før dagen, det sidste er pakket og snart begynder mit livs største eventyr, og nej hvor jeg dog glæder mig! 

Aldrig har jeg taget sådan et spring i hele mit liv, jeg har 26 år, og har ofte følt mig bundet på hænder og fødder, jeg elsker mit liv, familie og venner, men ofte forpligter følelsesmæssige bånd mere end hvad godt er, nu står jeg der hvor tiden er til at finde ud af hvem er jeg?.  Vi bliver ofte stillet det spørgsmål, hvem er du? Men det at kunne svare er langt fra så let som det lyder, for udover en række menneskelige data ligger der meget mere gemt! Denne tur blev enden på det liv jeg kendte, og starten på det nye, jeg glæder mig til, at du som læser kan følge mit vietnamesiske eventyr.
Det første officielle billede taget af min "gruppe". På billedet fra venstre ses Anja, mig, Cecilie og Marie, de 97 dage skal disse 3 skønne piger være min familie, jeg glæder mig!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar